۲۶ دی ۱۳۹۱، ۱۸:۵۸

محفوظی:

استان البرز از لحاظ اراضی در موقعیت حساسی قرار دارد

استان البرز از لحاظ اراضی در موقعیت حساسی قرار دارد

کرج – خبرگزاری مهر: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: استان البرز از لحاظ اراضی در موقعیت حساسی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا محفوظی بعد از ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز  که در سالن همایش مجتمع فرهنگی و ورزشی میلاد شهرداری کرج برگزار شد، با بیان اینکه استان البرز از لحاظ اراضی در موقعیت حساسی قرار دارد، اظهار داشت: برای جلوگیری از سوء استفاده در این زمینه همه دستگاه ها همکاری می کنند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه راهداری و راه سازی تلاش های خوبی صورت گرفته شده است، اضافه کرد: استان البرز از لحاظ اراضی از حساسیت زیادی برخوردار است و در دوران مدیریت قدرت الله ضیایی فر تلاش های زیادی برای جلوگیری از سوء استفاده صورت گرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: همه دستگاه های مختلف در این راستا کمک کرده اند و این موضوعی است که نیازمند همراهی همه بخش های جامعه و دستگاه ها دارد.

وی با بیان اینکه قدرت الله ضیایی فر از معاونت راه و شهرسازی تهران و رئیس اداره کرج کار خود را آغاز کرد، اضافه کرد: آغاز کار در البرز سخت بود و سطح توقعات طبیعی است که بالا باشد به دلیل اینکه هدف از استان شدن البرز برآورده شدن توقعات شهروندان است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: با اراده دولت و مسئولان و همراهی مردم مسکن مهر پایه گذاری شد با وجود اینکه این طرح در سال 86 با مشکلات زیادی همراه بود.

محفوظی گفت: امروزه وقتی مشکلی در راه به وجود می آید تمام کشور متوجه می شود و این امر اهمیت و حساسیت را نشان می دهد.

معاون راه و شهرسازی در خصوص مدیر کل جدید راه و شهرسازی استان اظهار داشت: مدیر کل جدید سابقه و تحصیلات خوبی دارد ولی امروزه این مدیر کل دغدغه های روز اول را ندارد و پایه گذاری اولیه از سوی ضیائی فر ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه شکر، وظیفه ای است که به عهده ما گذاشته شده و به وسیله شکر امتحان می شویم، اضافه کرد: بنابراین باید از همیشه شاکر باشیم.

کد خبر 1792033

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha